dissabte, 20 de juny del 2026

BON ESTIU CURS 2025-2026!

 Hola a tothom:


Hem arribat al final d’aquest curs i volem acomiadar-nos donant-vos les gràcies per tot el que hem compartit durant aquests mesos. Ha estat un curs ple d’emocions, de nous projectes, de noves vivències, d’aprenentatges i de moments molt especials que guardarem amb molta estima.

Hem crescut junts, hem après moltes coses i hem gaudit de cada experiència viscuda a l’aula. Tot això ha fet que aquest curs hagi estat únic i inoblidable.

Ara és el moment de viure noves aventures i carregar les piles per tornar amb energia i il·lusió el proper curs.

Us desitgem de tot cor que passeu un estiu fantàstic, ple d’alegria i moments feliços.

Ens acomiadem amb molt d’afecte i amb la il·lusió de retrobar-nos el curs vinent.

Us estimem molt! Una abraçada ben gran per a tothom. Bon estiu i fins al curs que ve!

AULA BLAU MARÍ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada