Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris sopa. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris sopa. Mostrar tots els missatges

diumenge, 5 de març del 2023

UNITAT D'HIVERN

 Hola a tothom:

Aquesta setmana, hem continuat treballant el conte d'hivern.

Per una banda, el Gabriel va ser l'encarregat de recollir la carta de la bústia. 


La Sara i el Thiago van ser els encarregats de penjar el conill i la patata al mural d'hivern. 



Continuem desenvolupant activitats de plàstica relacionades amb el conte: Fem màscares del conill, estampem amb la ceba (com veieu a alguns/es no els hi agrada massa jeje), etc. 






Treballem les temperatures....


I també desenvolupem activitats d'hivern a la sala de les llums...



Com veieu ens ho estem passant molt bé i encara ens queda una mica per acabar "la sopa de la Blau Marí" que ens està quedant boníssima...

Fins la setmana vinent 

Aula Blau Marí