Hola a tothom:
Aquesta setmana, hem continuat treballant el conte d'hivern.
Per una banda, el Gabriel va ser l'encarregat de recollir la carta de la bústia.
La Sara i el Thiago van ser els encarregats de penjar el conill i la patata al mural d'hivern.
Continuem desenvolupant activitats de plàstica relacionades amb el conte: Fem màscares del conill, estampem amb la ceba (com veieu a alguns/es no els hi agrada massa jeje), etc.
Treballem les temperatures....
I també desenvolupem activitats d'hivern a la sala de les llums...
Com veieu ens ho estem passant molt bé i encara ens queda una mica per acabar "la sopa de la Blau Marí" que ens està quedant boníssima...
Fins la setmana vinent
Aula Blau Marí