divendres, 20 de març del 2020

L'HIVERN I SENTIR EL COS

Que sentim als peus si posem aigua freda o calenta? juguem amb les temperatures en diferents parts de el cos, experimentem amb la intensitat i sentim, m'agrada? no m'agrada? més, m'ajudes, ...
Comencem sessió escoltant la cançó de "les parts del cos", anem assenyalant les diferents parts conforme va sonant la música.

LES PARTS DEL COS

Ensenyem el material amb el qual treballarem i abans de començar, treiem les sabates i mitjons !!



Comencem per les sabates, posem una cama creuada damunt de l'altra i estirem de les tires o bé traiem els cordons 1, 2, 3 llest !!



Ara anem per els mitjons, de la mateixa manera, cama  a sobre creuada i agafem el mitjó i tirem, tirem, i llest !!


Comencem la nostra sessió, tenim un tupper vermell amb aigua calenta i un tupper blau amb aigua freda, toquem, escollim, fred o calent? Amb esponges deixem caure l'aigua sobre els peus i esperem reacció! m'agrada, no m'agrada, més, ja està, vull mès,...



     Acabem la sessió amb un bon massatge!!


A l'acabar la sessió, fem un repàs del que hem treballat i ajudem a recollir el material.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada